6217 beni doktorum hiç acıtmadı ama gece hastanede kaldığımda ebe baktığında o acıttı gerçekten. Sancılar açılmaya neden oluyormuş bende anlamamıştım ağrı zannediyordum meğer sancıymış erken doğumu önlemek için ilaç kullanıyorum sizin haftanız güzel bence tam doğum zamanı inşallah sağlıkla gelsin🐣