6217 35. Haftamda kontrole gittiğim gün nst de sancı çıktı aynı şekilde bende de sizdeki gibi oluyordu karnın taş gibi olup sertleşiyor bir yere toplanıyordu bu sancıymış meğerse ve 1,5 cm açılma olmuş doktor yatış verdi 1 gece hastanede yattım.
sizin haftanız daha da ilerde bu sancıları ihmal etmeyin ben hala sancı mı ağrı mı anlayamıyorum çünkü karnım hep sertleşiyor toplanıyor bi kere kasıyor kendini.
Hiç ihmal etmeyin doktorunuza gidin çünkü sancılar açıklık yapıyormuş.