Mochiyi çok yakın bi arkadaşım aldı ve süt sağmadığını sadece topladığını sütü ilk etapta çocuk hiç emmezken getirmediğini söyledi. Onun 2. Çocuğu ve 2. Pompası ikimiz de lansinoh almıştık o benden daha önce doğum yaptı manuel kullandı ben elektronik olanını kullandım yeri geldi onun pompasını ödünç aldım. Şu anı doğum yaptı ben hamileyim ve elimde lansinoh elektrikli olanı duruyor. Bissürü arkadaşıma ödünç verdim kullanıp verdiler sterilize ettim doğum çantamda şu an. Bir de 0 manuel aldım aynı marka gerekirse artık pandemi sebebi ile kimseden isteyemem çünkü. Çalışan biriyim işe başlayınca elbet lazım olacak.