Umutcumunannesi çalışan anne değilseniz bekleyin bence ben çalışmıyorken almadım hiç bir ürüne de ihtiyaç duymadım ama sonra işe başladım manuel aldım elleriniz ağrıyor ama sizi kurtarıyor sonra göğsünğz terbiye olup yumuşuyor bebeğinizin emdiği kadar süt salgılanıyor ama çalışma durumundan dolayı sonra işimi görmeyince elektrkli de aldık bence ev hanımıysanız hiç gerek yok boşuna masrafa moda oldu buda son zaman herkes alışveriş listesine ekliyor 🤷♀️