Dilekyasar_21 Kızlar merhaba tüp Bebek transfer sonrası Kasıkta ve rahimde batma oldu mu ? Gebelik testi kaçıncı gün yaptınız ve sonucunuz ne çıktı ? Benim bugün transferimin 5.günü oldu. Lütfen dua edin bebeğim tutunsun 🙌
Mavikus777 Dilekyasar_21 taze transfer mi yoksa rahim dinlendirmesi yaptırdın mı ? Ben hemen transfer oldum ve inanılmaz sancılar çektim hala daha adet sancısı çekiyorum ama çok külür 6+2 olduk. Darısı sana inşallah
eslemmesilaa Dilekyasar_21 bende tüp bebek gebesiyim canm benmde 4.cü günde baslamısdı kasık ağrım olmusdu hatta adet olcam sandım üzülmüştüm ama 6.cı gün dayanamayıp evde test yaptım silik çizgiyi görmüştüm. 9.cü gün gittim kan verdim pozitifdi sonucum çok şükür şimdi 9 haftalığız darısı başına İnşallah hayırlı güzel sonuclar alırsın bebişin sımsıkıı tutunur sana🤲🥰💕
Homeless20 Dilekyasar_21 bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım 32+4 üz. Benim sadece bel ağrım olmuştu 9. Gün ovulasyon testi ile öğrendim ben :)
ratatosk Dilekyasar_21 Dr 10. Günde kan testi yaptırmamı söyledi zor sabrediliyor ama tuttum kendimi idrar testi yapmadım hiç 10.günde gittim ve sonuç pozitif😁
Dilekyasar_21 Mavikus777 hayırlı olsun inşallah amiin, rahîm dinlendirme yapıldı bana yaklaşık 1 ay bekledim
Dilekyasar_21 eslemmesilaa yaa çok güzel maşallah bende test i in sabırsızlanıyorum ama çok korkuyorum , amin inşallah canım Allah razı olsun 🌸
derinsart Dilekyasar_21 benimde rahim dinlendirmem ile yapıldı.. kan testi verdim 10.gün.. doktorum aradi tebriker anne olıyosınız dedi cok güzwl bir histi suan 7.aylık oldu🐣darısı basınıza🤲🏻
momelif Dilekyasar_21 cnm kasikta batma hamilelk belirtimin en buyuk gostergesiydi yani tup deil ama hamilelk aynidir bnce normal zamanlarda kasiklrm agrirdi hep hamileym sanmistm ama hamile oldugum zamanda kasigimda ihne batmasi olmstu farki ordan anlamistm insaallah Rabbim saglikla nasip etsin
Dilekyasar_21 momelif inşallah canım. Benimde kasığımda ağrı ve ara ara batma var. Adet olmucam korkusu da var. Adetime de 10 gün kaldı test yapmama da 7 gün var daha
momelif Dilekyasar_21 insaallah Rabbim nasip etsin tutar insaallah saglikla icten dua ettim Rabbim kimseyi bekletmesn 5.5 senedir ugrasiorm maalesef :/
Dilekyasar_21 momelif Allah razı olsun güzel kardeşim rabbim sesimizi duysun tez vakitte hayırlı bı evlat nasip etsin inşallah hepimize 😔
Nusyaa Dilekyasar_21 inş bebeğin tutunur sana,bende transferden 1 saat sonra başlayan kasık oldu bi süre devam etti sonra geçti ama ara ara yine ağrı oluyor, bugün 4. Günüm henüz test yapmak için çok erken inşallah bebeğin sana tutunur benimkilerde bana
eslemmesilaa Nusyaa Amin canım hepimiz hayırlı sağlıklı alalım İnşAllah kucagımıza🤲benmkisi dondurulmuş 5.ci gün embriyosuydu canm 1 ay rahim dinlendirme yaptık