Merhaba arkadaşlar 34 haftamdayım vizem bitti oturumum yok haliyle sigortam da yok henüz hastane falan bakmadım tüm gebeliğim burada geçti doktor kontrollerim de hep ücretli idi tüm testler falan. Sorum şu ki hastane ayarlamadan sancı gelince herhangi bi hastaneye gideyim mi yoksa önden gidip konuşup durumumu izah mı edeyim. Vizem yok diye eşim gönderirler diye korkuyor resmî nikah henüz yok Pazartesi onada müracaat edeceğiz. Normal olursa ücret nedir Sezaryen olursa nedir ? Ne kadar bütçe hazırda olmalı. Bilen birileri lütfen yardımcı olursa sevinirim şu kafamdaki soru işaretleri yoruyor artık fazlasıyla