Mom26 24haftalık hamileyim ve Bende de üç gün önceye kadar kabızlık oluyordu sık sık, dediğin gibi ıkınma işi biraz korkuttu beni insan yapamıyorda. Ama ben farkettim ki kış geldi yeterince su tüketmiyoruz, hem de en çok bu dönemde daha çok ihtiyacımız varken, bir uygulama duymuştum SUKOLİK diye onu indirdim. Alarmlar kuruyorsun günlük ne kadar içmeyi hedefliyorsan,su iç diye bildirim geliyor. Onu üç gündür kullanıyorum kabızlık filan kalmadı bende çok şükür. Biz yeterince su içtiğimizi sanıyoruz bence. Sabahtan akşama alarm kurdum 3,5 litre hedefim ama 3 e anca tamamlıyorum saat başı kurulu alarm ve durmadan su içiyormuşum gibi hissediyorum. Demekki soğuklardan susuzluğu farketmiyoruz.