annee27 ben lohusa takımımı beyaz aldım canım biraz iç belli ediyor hırkası gibi bişeyi var onla kapatıyor peki kanama filan normal dogumda oluyor mı degiştirip başka renk mi alsam , ve bu gögüs kalkanları filan almama gerek var mı
bebek takımı için 3 takım alsam 2 pijama 2 de üst alsam yedek olarak yeterli olur mu emzik kullandırmak istemiyorum o yüzden emzik filan almayı düşünmüyorum ama lazım olur al derseniz alayım