Mervesencan ben 32de yıkayıp ütüledim 36da hazırladım 39+1deyim keşke acele etmeseymişim diyorum çünkü yapacak bişe kalmadı ve bebiş gelmiyor 😂😂 kendim için 2 pijama takımı, 2şer tane atlet sütyen külot çorap, 5 depend, terlik, havlu, havlu kağıt, ıslak mendil, kirli poşeti, 1 paket uzun ped(dependi belki kullanmayı beceremem diye koydum)
bebek için 10lu hastane çıkışı, 1 kalın battaniye, 1 orta kalınlıkta battaniye, 1 5li hastane çıkışı, 1 alt üst takım, 10 bebek bezi, 3 çorap, 6 ağız mendili, ıslak mendil, pişik önleyici krem ve puset 😊