Asel6 bnm eşimde bu doğduktan sonra ikinciyi hemen yapalım diyor aralarında 10 bile olmasın diyor🤭☺️ ve bnde oğlumu emzirmek istiyorum bu hakkını elinden almak istemiyorum 2. Bebek için, 1 buçuk yaşına kadar emsin öyle olsun diyorum ama nasıl olacak bilmiyorum