Rabiacelebi kendi sütüme odaklıyım aslında canım çantamada süt arttıcı bol bol yiyecekler komposto koydum ancak sarılık konusunda çok korkuttular gözümü😞
Mom626 doğum şeklim şuanlık normal gözüküyor ancak sezeryana da dönebilir o yüzden hangi mama iyi diye tecrübeli annelere sormak istedim teşekkür ederim ❤️