BAS123 Tecrübeli annelere bir sorum var bebek doğmadan mama almalı mıyım? Hangi mamayı öneriyorsunuz?
Dilara1503 BAS123 ben aldım Similac 1 numara. İçeriği temiz şeker nişasta vs yok ve gaz yapmıyor. Şuan için en iyisi bu gibi görünüyor. Baby goat keçi sütü olan iyi ama çoğu bebek tadını beğenmiyor diye reddediyor. Ben sezaryen olacağım mecburi olarak yine de kendi sütüme ek hastanede mama takviyesi düşünüyorum sarılık olmasın diye. Malum uzun yoldan geliyor bebişler uyandırmak zor ilk 1 2 gün ama şırınga veya kaşık ile en iyi biberon meme reddi yapar
sznn34 BAS123 bence almayın gerek yok. Zaten hastanede doğumdan sonra bebeğin kan şekerine bakılarak mama takviyesi gerekip gerekmediğini söylüyorlar. Özel hastanelerin genelinde mama oluyor. Devlet hastanesinde olursanızda yakınınızda mutlaka bir eczane olur çok mecbur kalırsanız alırsınız.
annee27 BAS123 en iyisi hipp sma kullaniyordm icerik degisti berbat oldu bebelac kullaniyordum piyasada yok karaborsa oldu resmen ama en iyisi hipp bnde yarn gidp bakcm pahali diye kullanmiyordm bn
momteacher BAS123 canım ben çok kararsz kaldım ama sonunda aldım, ne olur ne olmaz çantada dursun, kullanmazsak ihtiyaçlı birine veririm diye düşündüm, inşallah kullanmaya gerek kalmaz🙏🏻 Hip combiyotik organik 1 aldm küçük paketi
BAS123 sznn34 özelde olacak doğumum nasipse, peki önerebileceğiniz mama var mı ilk gebeliğiniz mi her ihtimale karşı bir fikrim olsun istiyorum hangisi iyidir diye
_aycaccelik BAS123 canım benimde ilk gebeliğim 40 haftayım şu an hiç tecrübem yok bu konuda ama benden önce doğum yapan ablama sordum başka bir özel hastanede yapmıştı doğumunu alayım mı mama da diye hastane çantası hazırlıyordum ona da doktoru o sorduğunda gerekirse mama biz bilgi veririz bizim önerdiğimiz dışında bir mama kullanmaya çalışmayın demiş o yüzden almadım ben de en iyisini doktorun bilir demek istediğim hayırlı kolay doğumlarımız olsun inşallah
sznn34 BAS123 ben doğum yaptım canım 7 buçuk aylık benim kızım. Ben Hipp Combiotic kullanmıştım benim sütüm gelmemişti belki senin gelir o yüzden dedim alma diye.
Babyy1S BAS123 ben cantana koymustum sütümde gelmisti ama ben mama da verdim ilk hafta sarilik olmamasi icin doymasi guzel beslenmesi gerekli hıpp icerigi güzel sekersiz anne sutune yakın gaz yapmiyor doyurucu bebegim 1 aylik hala kullanıyorum eger alirsanız sekersiz mamalardan alın
Mom626 Happylif3 her bebekte farklı etki gösterir aynı değildir ben hipp kullandım bir süre çabuk acıktıran değil aksine doyurucu bir mamaydı
Mom626 BAS123 canım sezeryan olacaksan eğer sütün 3. Gün falan gelir gelmiyor diye panik yapma hastanede sürekli bebeğin kan şekerine bakıyorlar eğer düşükse mama takviyesi yapıyorlar 2 gün bu şekilde geçer eve geldiğinizdede sütünüz gelmiş olur 🙏🏻🙏🏻 Bence almayın çok zor değil 5 dkda alınabilecek bir şey umarım gerek kalmaz aptamil genellikle gaz ve kabız yapıyor bilgin olsun ben ilk etapta hipp kullanmıştım sonrasında similac kullanıyorum hala
BAS123 Rabiacelebi kendi sütüme odaklıyım aslında canım çantamada süt arttıcı bol bol yiyecekler komposto koydum ancak sarılık konusunda çok korkuttular gözümü😞 Mom626 doğum şeklim şuanlık normal gözüküyor ancak sezeryana da dönebilir o yüzden hangi mama iyi diye tecrübeli annelere sormak istedim teşekkür ederim ❤️
Rabiacelebi BAS123 mama alma bence zorlada olsa emzir çünkü mama alıştığında meme reddi başlıyo zaten mama gerekirse doktorlar söylüyor sütüm gelsin artsına odaklan mamayı kafandan çıkar gerekirse eczaneden alırsın zaten 👍😊
BAS123 Rabiacelebi kendi sütüme odaklıyım aslında canım çantamada süt arttıcı bol bol yiyecekler komposto koydum ancak sarılık konusunda çok korkuttular gözümü😞
BAS123 ooomammamia1 bebekler tadını pek beğenmiyormuş pek çok kişiden duyduğuma göre bu mama işi cidden zor🤦🏻♀️
Gull_94 BAS123 sımdıden almak mantksz bence once sutunuz yterlımı dıye bakarsnz veya doktrlar kontrlde mama takvıyesı gerekır dıye onerırse dusunun almayı
Happylif3 BAS123 hastaneye mamasız gitmeyin mutlaka yanınızda bulundurun. Süt gelmezse mama vermek zorunda kalırsınız. Bazı hastanelerde temin etmiyor. Yukarda tavsiye ettiğim mama, meme reddi yapmıyor. İçinde soya yok ayrıca. Yurt dışında en çok tercih edilen mama. Türkiye ye yeni geldi.
annee27 Dilara1503 icerigi degistirildi com iyi hale getirildi diye biliyorum hatta happy kiddste en iyi marka hipp butun anneler arastiriyor acaba eski icerikten dolayimi boyle ddnz yoksa yeni bilgimi? 😊
Dilara1503 annee27 hala palm yağı kolza yağı içeriğinde var o yüzden tercih etmeme sebebi için 1 numara benm için kabızlık başta olmak üzere daha bir çok zararı var araştırırsanız ama tabi yine de siz bilirsiniz 😊