Hisbo Bizimde oğlumuz olacak ama isim konusunda daha netlesmedik 🤷♀️🙄 13 +2 deyiz daha 🙂 zamanımız var
Minnos87 Bizde 16 haftalik olduk esim en basindan beri yigit istiyordu bende han ismini ekledim YIGITHAN’imız gelecek insallah👼👼
Papatya-20 Ortmenanne16 49 safak bizimde 🙏🏻👶🏼🤰🏼günü doldurup gelsin minikler saflı sıhhatli kucagımıza alalım inşallah 🙏🏻 💕
Papatya-20 Beyza070707 ben liste yaptım eşimde yaptı aynı anda karşılaştırdık ikimizin listesinde olan tek isim Alpaslan Dı madem bu olsun dedik rabbim hereksin evladını adıyla yaşatsın saglıklı sıhhatli kucagımıza alalım inşallah 🙏🏻 💕
Tatliskoo Beyza070707 benimde oglusum oluyor bizde uzun bi karar asamasindan sonra kuzey Aras koymaya karar verdik eşim tek isimden yana ams ben ikna ettim cok sevdik, 👼
Merve50 Beyza070707 16. Haftada erkek gibi dediler biraz zor gösterdi kendini utangaç oğlum 👼🏻💙 çok saol canım 🥰