Ezgi2020 Kızlar 32+3 teyim baştan beri normal doğum düşünüyorum ister istemez endişelerim var 🙄normal doğumu kolaylaştırmak için tavsiyelerinizi paylaşır mısınız?
symscn Ezgi2020 ahududu çayı aldım şekerim oldugu için hurma yiyemiyorum 🥰 sürekli ev işi yapıyorum arada pilates. 36.haftamdayim doğum belli olacak bu hafta inşallah nasil olacagi
Vildan_C Ezgi2020 Bende 32+3 deyim normal doğum olarak devam ediyoruz bi aksilik çıkmazsa inşAllah. Hurma pilates topu klasik şeyler deneyeceğim bende inşAllah işe yarar😌
44_58_44 Ezgi2020 suquata başladım 36. Hafta şuan hurma yemeye bol yürüyüşe ki hala çalışıyorum 37. Haftaya kadar izin verdi doktorum… bebek dönmüştü 35. Haftada ama inşallah dönmez geri kanala girmiştir iyice ve meryem ana otu aldım inşallah onu da kullancam…
Tevhide001 Ezgi2020 Bende 33+3 haftalığım. Normal doğum istiyorum. Yürüyüş yapıyorum her gün yarım saat. Evde aktif olmaya çalışıyorum. İleri haftalarda squat yapacağım. Ve nefes egzersizleri yapıyorum. Çok iyi geliyor.
Almilaaa Bende normal doğum istiyorum. Bakalım nasip olursa :) ilk gebelik ve tecrübe yok haliyle 🙆🏼♀️
Esmabaran symscn cnm bende 37. Haftamdayın Dr hiç iş yapma dedi ama biz dururmuyuz. Ne iş biter nede biz durarız Allah sonumuzu hayır etsin inşallah 😁
huzursahibi Vildan_C hastanede pilates topuna oturan hanımları görüyorum kendç topları mı hastanenin topu mu onu merak ettim 😂
Gokceeeee-_ Ezgi2020 Merhaba güzel Anneler benim de pek tecrübem yok ama etrafımda ki insanlardan ve araştırdıklarımı söylemek istiyorum yoga,squat,yürüyüş,plates bunlar normal doğumu kolaylaştırıyormuş ve bir de hurma ben hergün yemeye çalışıyorum 🥰🥰
44_58_44 Hanife03 suya koyuyorsun sancı başlayınca ve meryem suresi okunuyor sizin adınıza kimi içiyor ama ben korkarım içme taraftarı değilim 🤭 belki bi kaç yudum içerim çok duydum cevremde çok faydalı oluyormuş özellikle meryem suresi🤲🤲🤲
Asel6 Ezgi2020 ben ilk doğumumda doğuma yakın hurma yiyordum ve bol su içiyordum son bir hafta kala da sabahları aç karnına zeytinyağı içiyordum bir iki kaşık ya da onu yapamazsanız kahvaltılarda zeytinin içinde ya da salataların suyunda olan zeytinyağını ekmeğe banıp yiyebilirsiniz eğer severseniz 🤭 bir de doktorum squat yapmamı, yerleri oturarak elimle silmemi ve alaturka tuvalet kullanmamı söylemişti ☺️
symscn Esmabaran benim kayinvalidem geldi 33 .haftamda evde biri olunca da daha çok batıyo eşime bazen yaptırıyorum ev işi ama kendim yapmayınca da içime sinmiyo zor bi durum. Allah kurtarsın canım seni de inşallah
Vildan_C Ezgi2020 Biz en son 28 haftalıkken gittik. Salı günü kontrolüm var inanın bende çok merak ediyorum. En son 1 hafta önde kilosu demişti.
Ezgi2020 Vildan_C bizde yarın tekrar gideceğiz rapor almak için salı günü tekrar konuşalım sizinle :)
Dilaam Ezgi2020 tavsiyem kendi sancini mutlaka bekle b n 41. Haftade doğum yaptım suni aldım şimdiki aklım olsa mutlaka b klerdim eğer suyun iyiyse beb k hareketleri iyyiyse mutlaka b kl melisin suni sanciyla normal doğum ve kendi sancinla normal doğum arasında çok farklar var gercekten
Ezgi2020 Dilaam epiduralli mi yaptınız? Geçen hafta doktoruma sordum epiduralli normal doğum tercih etmediğini söyledi ben araştırdım ağrısız normal doğum hiç de fena gelmedi ama doktorum önermedi :/
Buketkucuk Ezgi2020 pilates, perine masajı, yürüyüş, bolca hareket, hurma yemek, cinsel ilişki, ılık duşlar bunlar kolaylaştırıyor diye biliyorum😊
Ortmenanne16 Ezgi2020 sizinle durumumuz aynı bende de stres başladı daha çatı muayenesi de olmadım aslında ama ne olur olmaz diye bol bol hareket ediyorum her gün yürüyüş gibi en az 7bin adım mesela squat hurma ve çaya 36. Hafta başlayacağım 37de de merdiven çıkarım artık bol bol 🙏🙏
Dilaam Ezgi2020 ben epidural yaptım ama bende önermiyorum epidural yapılması. İçin 4 5 cm açıklığa ulaşmak gerekiyor ve zaten zor olan kısmı da burası çünkü 4 5 cm açıklığa uzun saatler sonucu ulaştımve suni sancıyla ulaştığım için yorucu oldu ve sonrası 1 saatte ilerledi ama epidural olduğum için hiç baskı ıkınma hissi hissetmedim o yüzden doktor ebeler beni zorla dogurttu diyebilirim.
Seliminannesi23 Ezgi2020 vallah cnm ben normal dogum yaptim 😅 hicbir caba da sarf etmedim herseyi akisina biraktim 🤷🏼♀️ En guzel kafayi yorma anin tadini cikar 😍🌸