Bende cuma gittim devlet hastanesine tahlillerimi aldı 1 ay sonra gel dedi banada çok saçma geldi belki değerlerim iyi değildir çok doğru gelmedş banada açıkcası normalde özele gidiyordum bu sefer devlete gidelim dedim çok ilgisizler yarın tekrar özele gideceğim e nabızda tahliller gözüküyo özeldeki doktora göstereyim