Adet sancısı gibi karın agrısı başladı. Kusma bulantı hiç bi şey yok. Yemeklerimi yiyrm ara ögün kefir ayran tüketyrm. Sabhları süt içiyrm. Gün içerisnde ceviz kesinlikle en az 3tane. Ama bgn bu agrı kafamı karıştryr?? 😭 tuvalettede peçeteye kahverengi akıntı geldi.