Rabiskooo Teacherella1 inşallah canım inan onun korkusuyla kaç gecedir defalarca uyanilir mi uyanıyorum ağrım var mı diye bişey var mı diye
Rabiskooo Zulalch ben sürekli oturan yatan biriyim canm benm sadece karnımda oldu ağrı ama doktor büyümeye bağlı ddi
Zulalch Rabiskooo doktorum doğurana kadar hep olucak dedi🤣 arkadaşlarıma soruyorum onlarda aynısını söylüyor korkulcak bişey yokmuş sanırım
birprensesvebirprensannesi Rabiskooo Canım 15. Haftamdayım bende de genelde oluyor korkulacak bir durum olduğunu düşünmüyorum rahim genişliyor bebisler büyüyor ondan oluyor olabilir🙏
Rabiskooo birprensesvebirprensannesi evet canm dokturuma sordum oda öyle söyledi büyümeye bağlı ddi çok şükür inşallah sağlıkla büyür bebisler içerde 😍
birprensesvebirprensannesi Rabiskooo İnşallah canım. Genelde karın kasık ağrısı gebelikte çok olur korkma 🙏