Rabiskooo 14 haftalık gebelikte karında hafif ağrılar oluyor mu sizinde Perşembe kontrolüm var ama yarın mı gitsem bilemedim hafif sancı girip çıkıyor benimle aynı olanlar var mı
Teacherella1 Rabiskooo 13+2 bizimde, kasıklarda ağrı rehl ağrısı giibi,ara ara karın ağrısı birde vajinaya iğne batıyor hissi oluyor bazen de.
Biresinti Bebde 13+2 deyim hafif hafif bi anda oluyo hemen gectigi icin dert etmiyorum, bende cuma gidicem insaallah cinsiyetini ogrenirim 🥰🥰
Rabiskooo bebeklerim2 evet aynen çok hafif sağ ve sol taraftan doktorumu aradım normal büyümeye bağlı o ddi
Rabiskooo Teacherella1 bende oldu o vajinaya iğne batma hissi carsamba akşam oldu bendede Çarşambadan beridir geceleri sürekli uyanıyorum aceba ağrı var hissetmiyorum mu uykuda diye ama şimdi sizdede olunca rahatladım biraz normalmis.diye
Rabiskooo Teacherella1 vajinaya iğne batma hissi beni çok korkuttu ama sizlerde de olunca normalmiş demekki ddim
Kubosunyavrusu Rabiskooo tam dediklerini yaşıyorken postunla karşılaştım benimde dünden beri hafif sancılarım ağrılarım var karın kasık bölgesinde üşütüyor olabilirmiyim diyorum ama hep patik var ayağımda bende doktoruma soracağım yarın.
Rabiskooo Kubosunyavrusu benimde Perşembe kontrol 11. Haftada kıza benzetti 12. Haftada erkeğe benzetti doktorum bakalım Perşembe ne diyecek 🙈
Kubosunyavrusu Evet vajinaya agrı giriyor iğne batması gibi ve regl ağrısı gibi gercekten herkes aynı şeyi söylemiş Allah bebeklerimizi korusun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 14+4 bitti bu arada 🤲🏻❤️
Rabiskooo Kubosunyavrusu amiiiin inşallah hayırlısıyla alalım bebisleri kucağımıza bnde 14+1 olduk bugün
Rabiskooo Teacherella1 inşallah canım inan onun korkusuyla kaç gecedir defalarca uyanilir mi uyanıyorum ağrım var mı diye bişey var mı diye
Zulalch Rabiskooo çok ayakta kaldığım zaman çok yorulduğum zaman oluyor benimde kasıklarımda ağrı. Doktora sordum normal diyor
Rabiskooo Zulalch ben sürekli oturan yatan biriyim canm benm sadece karnımda oldu ağrı ama doktor büyümeye bağlı ddi