Merhaba kizlar,ben 22 haftalik hamileyim idrarimda biraz enfeksyn cikti bide aferdersiniz idrarimda beyaz seyler gordum doktor mantar olabilir dedi fitil verdi ama ben hic bu zamaana kadar fitil kullanmadim tedirginim biraz cünkü internette yok fitil
Bebegin kesesini delebiliyormus falan yaziyor böyle bise olabilirmi? korktum acikcasi sizce bise olurmu hamilelikte fitil kullanilmasi ? sizlerde kullandiniz mi?