minicikanne Bilmiyorum bende öyle bir etkisi olmadı. Pudralı ağda hassas tenliler için diye biliyorum. Ben de kullandım çok tüylü değil yüzüm yine 1,5 ve 2 ayı buluyo eski hakine gelmesi bende belki tüy yapısına göre değişiyordur. Jilet de besliyo diyolar ama ben bacaklarımı jiletle alıyorum komple üst bacakta çok yok ve orda çıkmıyor yine orayı da almana rağmen alt da aynı olduğu gibi çıkıyo mesela. Bence tüy yapısındandır.