Samara96 Normalde lazere gidiyordum hamilelikten sonra ağdaya döndüm oda iyice sertleştirdi ve cildim yıprattı siz nasıl hallediyorsunuz gebeyken lazere giden varmı aranızda bu arada 9 haftalığım
Pemberuyam_ Samara96 Lazere gitmedim ama bimdeki hazır ağda bantları ile alıyorum ben bıyığımı filan artma kalınlaşma filan olmadı. normalde nasılsa öyle çıkıyor. Belki bende çok tüy olmadığı için, bilmiyorum ben memnunum işimi görüyor. Tavsiye ederim
Glakky1 Samara96 kaş usturasıyla yanak alınabiliyor, kullanan var çevremde ve hiç kalınlaşmadan çıkıyor gerçekten
Dygclk51 Samara96 bende tam lazere başlamıştım hamile olduğumu öğrendim ağda tüy çoğaltıyor diyorlar o yüzden iple aldırıyorum
Kuzucumm Samara96 agdayla aliyorum bende talanin karinca yağını aldim cok fayda etti önceden 15 günde uzuyodu simdi hem gec uzuyo hemde inceltti denemenizi tavsiye ederim
Pemberuyam_ Samara96 çabuk mu çıkıyor ya da almıyor mu neyinden memnun değilsiniz. Bimdeki yüzü filan da tertemiz alıyor normal tüyleri
d-b_2019 Samara96 veet para verene kadar bimde kini al daha kaliteli 7 8 senedir kullanıyordum 1 buçuk senedirde epilasyon makinasıyla hemen 5 dakka da alıyorum
egesmom Glakky1 ben de kaş usturasıyla alıyorum 5 sene olmuştur bıyık hariç asla kalınlaşmadı yüz tüylerim
Samara96 Glakky1 kaş usturasıyla alınabilir ama şuan tüylerim çok kalınlaştı onüyice beter eder yada hemen çıkar diye korkuyorum ağdayla bile 1 hafta dayanmayan usturayla 2 günde çıkar kesin
Samara96 Pemberuyam_ o bantlar tüylerimi almıyor normal ısıtıp kavanoz ağdafan yapıyorum onlarda lazerden döndüğüm için cabuk çıkartıyor ve cikdimi tahris ediyor o tahrişlik geçene kdr da tekrar uzuyor yani döngü bitmiyor. Lazerden apdaya dönsüğüm için şuan alınca 1 hafta dayanmıyo hemen çıkıyo 😣
d-b_2019 Fatma_7 almıyor boşuna canını yakma kalın tugleri aliyor gerisi kalıyor bi kat daha bi kat daha süreyim derken cildin mahfoluyor ama başka kalın tuğlerinin oldugu bolgede dogru sekilde kullanirsan catir catir aliyor 😂😂
Caginyagizmom Komple lazerliyim , gebelikte hormonlardan dolayı 2 senedir çıkmayan tüğlerim geri çıkmaya başladı üstelik absürt bölgelerde boğazımda çıkıyor ne manaysa , bi an önce doğurup lazere bi kaç tur daha gitmek istiyorumm
Samara96 Caginyagizmom kesinlikle lazerden sonra ağdaya dönünce benimde boğazıma doğru gelmeye başladı napcam böle doğuma kadar çözüm arıyorum
incininannesi Fatma_7 ben cildim hassas olduğu için pembe kullaniyorum canım digerlerinide denedim bir siyahtan birde pembeden çok memnun kaldım
Caginyagizmom Samara96 pandemide evde idare edebildiğin kadar et bence , ne kadar az alırsak o kadar çoğaltmamıs oluruz diye düşünüyorum .
Berivan-188 Samara96 bendede ayni sorun var lazerden sonra bagazıma doğru çıkmaya başladı hazır ağda bantlarıyla alıyorum mecbur doğuma az kaldı ondan sonra koşa koşa lazere gidecem tekrar🥴
Pemberuyam_ Samara96 hangisini kullanıyorsunuz bilmiyorum ama ablam kuaför ordan biliyorum kavanozdaki ağdalardan pembe olanı tercih edin eğer değilse çünkü pembe olan pudralı diğeri tahriş ediyodur.
minicikanne Pemberuyam_ pembe ağdalar kıl köklerini besliyor. Daha hızlı uzuyor. Benim kuaförüm yeşil renk ağda kullanıyor.