Minnos87 ben sizi çok iyi anlıyorum. Bende de kronik migren var. Dayanamadım kaç kez atak geldi hepsinde acile gittim mecbur. Parol serum veriyorlar. Bende baş agrısına bulantı da eşlik ettiği için içine mide için de ilaç katıyorlar idare ediyorum. Bir de kahve içirtmişti doktor bana ağrı için