Minnos87 canım ben ilaç içmiyim diye iki pamuk arasına bir çay kaşığı karabiber döküp pamuğu kapamıştım en üstteki pamuğa kolonya döküyorsun ıslanacak kadar sonra alnına koyuyorsun geçiyor tabi bu doğal bir yöntem bende ilaç kullanmayan insanların paylaşımından öğrenmiştim ☺️ bende çok işe yaradı
bunlardan iki tane hazırla alnına yada şakaklarına koy tülbetle sarıp başıno 5-10 dk karanlıkta yat istersen internete yaz karabiber pamuk kolonya diye baya bilindik bir şey ☺️