Merhaba kızlar.. yaşam hastanesine gidiyordum da aşırı bir zam gelmiş hastanemi doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum. Siz hangi doktorlara gidiyorsunuz ve gittiğiniz doktordan memnun musunuz? Hastane ücretleriniz nedir paylaşabilir misiniz. Ercan kayacan kliniğine gidip memnun kalmanız da var mi