Yasoo96 Elifdikel glnzem Gittik tek kese tek bebek gözüktü. Milattan onceden kalma bi ultrason vardi. Hic memnun kalmadim.betam neden yuksek cikmis olabilir diyorum.bana sacma sapan seyler anlatiyor.ilk tecrubem boyle olmamaliydi 😝 Haftada yine gidicem baskasina bu sefer.
enfla Yasoo96 bnmde oyle cıkıodu ılk hamılelıgmde degerlermde 3-4 kat artıyordu ama tek bebegm oldu Rabbım saglık versn herseyn bası saglık sızde saflkla kucagınıza alın ınsaallah
Elifdikel Yasoo96 belki normaldir öyle olması beta değerlei herkeste farklı oluyor çünkü ultorsan cihazı kalitesi çok önemli bende her hastaneninkini begenmem :) tek olsun sizin olsun :)
Yasoo96 glnzem gidicem insallah. Insanin bilmedigi bi yerde hamile kalmasi cok zormus. Kocaelide yasarken doktorlarin cogunu biliyodum.simdi deneme yanilma yapip dogru doktoru bulana kadar cocuk dogacak😂🤦🏻♀️
Yasoo96 Elifdikel hemsireyim. ozel kocaeli hastanesinde calisiyordum. Kadin dogum doktorunun yaninda asistanligini yapiyodum.Oyuzden doktorlari biliyordum 😅
Yasoo96 Busrasener43 herkes o civarlarda soyledigi icin bende oyle dusunmustum ama tek gozuktu kese de mercimek de 5.haftada 😂
Eda115354 Yasoo96 5+3 te 7590 falan çıkmış benim yüksek sanıyodum hatta korkmuştum da ama daha yüksekleri de oluyormuş. Gebelik haftasında ilerlediği sürece beta çok önemli değilmiş öyle dedi doktorumuz.