Yasoo96 Merhaba arkadaslar. 4+4 haftali iken beta hcg 29.010 cikti. Burda yazan arkadaslara baktigimda 4-5bin ciktigini goruyorum. Biraz fazla degil mi sizce ?
Bseda Yasoo96 hayır benimde 447 di 3 hafta iken geç döllenme olmustu. Zaten şuan kese gözükmediği için kaç haftalık olduğu belli olmaz her zaman son adet tarihine göre denk gitmiyor
Ikizdeniz Yasoo96 benim ikizlerde iki gunde bsya bi yükselmişti canm aslinda oradan anlamistim ikiz oldugunu ikizdir belki hayirlisi olsun
Yasoo96 Hafise ultrasona henuz gitmedim. Ama baska bi doktor da bunun espirisini yapti 😂 2zlerinannesi olabilir mi acaba ? Ben ikizim. Babam da ikiz. Gen var aslinda 😄😄
Yasoo96 2zlerinannesi peki ne zaman gozuktu ilk ultrasonda ? Yarin gidecegim. 5+2 olacak. Gozukur mu acaba 🙄
2zlerinannesi Yasoo96 yani bende 7. haftaya kadar belirti yoktu reglim gecikince işkillenip gittik 7+4’te çok belirgin iki fasulye gördük biz 🙈
Yasoo96 2zlerinannesi cok guzel yaaa masallah. Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah 😇 darisi basima 😁
Yasoo96 dthealthy yarin gidecegim. Heyecandan duramiyorum. 5+2 olacak. Gorunur mu acaba onu da bilmiyorum. 😅
Dadas Yasoo96 hayırlı olsun ikiz olma olasılığı çok yüksek. Çoğul genler genelde anneden geçiyormus 🥰 sizde ikiz olduğunuza göre çok yüksek ❤️ sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ❤️