dthealthy Elifff25 benim de göğüs ağrım oldu ama adet öncesi gibi değil değişik oluyor o ağrı 3gün öncesinde zaten pozitif çıktı 😍bide kasıklar çekiliyo gibiydi sanki böyle dediğim gibi farklı ağrılar ve kasılmalar 🙈
aygunpinar Benim şuan göğüs hassasiyetim ve ara ara kasık ağrım oluyor. Uyku hali halsizlik var. Daha 8 günüm var bakalım. İnşaallah Rabbim isteyen herkese sağlıklı hamilelik geçirmeyi nasip etsin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🥰
Elifff25 [silindi] bende bekleyeyim en iyisi çünkü senin gibiyim😂 tek fark aşırı göğüs hassasiyeti var
istanbul3434 Elifff25 birkac gun daha bekleyip oyle idrar testi yap istersen canim Rabbim tez zamanda saglikla kucagini doldursun insallah🙏 vakti saati vardir mutlaka umudunu her zaman koru🙏
Cdlmeryem Elifff25 dayanmadım test falan yaptım tabi adetim bir gün geçmişti öğrendiğimde ama gecikmeden başka belirti olmadığı için şaşırmıştım ben de ☺
Yagmursimsek94 Elifff25 regl agrısı gibi kasık agrısı ve kasıklardaki inanılmaz gaz sıkısması ve kahverengi akıntı en erken belirtilerimdi
Elifff25 Cdlmeryem ya eşim dayanamamış test getirdi ve pozitif ama heyecan yapamıyorum iki kez kimyasaldan sonra 🙈
mucizemibeklerken17 Kasığıma kramp giriyordu, iki büklüm yaparcasına 🙈 normalde âdet öncesi de ağrım olurdu ama bu bi değişikti.