asyahumam fatmArslan06 canım şimdi doktora tekrar sordum da bana 12 .haftada gel dedi, ben bilmediğim için soruyorum da sen ikili için ayrı randevu mu aldın? Direk gidince ikili deyip mi yoksa alıyoruz randevuyu belki benzerdir özel hastanelerde sistem
fatmArslan06 asyahumam canm benim tüp bebek ya ben doktoruma gidicem özel degil devlette tuttu yavrum öylesine umutsuz başlamıştım cok şükür rabbim verdi randevu ful dolu ben direk kendi doktorumun yanina gidicem o yonlendircem ben seni dedi aynen sende direk 2li tarama diye git
asyahumam fatmArslan06 tamam canım ben de öyle yapayım bari randevusuz gitmeyi düşünüyorum çünkü daha geçen gün para ödedim maalesef pahalı burası, tek özel hastane devlette de dediğin gibi randevu yok teşekkür ederim 💕
Ozlemyeni fatmArslan06 ya ben bi yerde okudumda tuvalete sıkıstgnizda hemen gitmek gerekiyomus.idrar kacirma olabiliyomus.siz farketmeden
Ozlemyeni fatmArslan06 hissetmek bi bakima iyi.yasadgini gosteriyo.kanamayla agri olursa korkmak gerekmis
-Cansu- fatmArslan06 canımm o bebeğin kalp atışı değiş kordondaki atar damardan kaynaklı bende 11 haftalık hamileyim bende de aynı durum var 😊 ama bebeğim kalbi değil kordondaki atar damar 😊