Tüp bebek ile gebe kaldım cok şükür rabbim isteyen herkese versin 🤲 neyse soruma geçiyorum kizlar seğirme yada bebeğin olduğu yerde kalp atışını hisseden varmi yatınca böyle kendini dinleyince serbest bırakınca anlatabilmisimdir umarım hissedilir mi erken mi?