ucr13 Ben de şu an tam on haftalığım perşembe günü alacak benim de kadın doğum doktorum daha ilk hafta olduğu için sıkıntı olmaz dedi hamileliğin ilerleyen zamanlarda böbrek daha çok baskı yapacağı için daha sıkıntı olur dedi.Ama çok korkuyorum bebeğime bir şey olur diye ilk hamileliğim. Allah‘ım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin can sağlığı versin🙏🏼🙏🏼🙏🏼🧿