Kbra38 merhaba önceki açtığım postumda gördüm yorumlarınızı sizede böbrek için stend takılmış. Bende Ocak ayında taktirmistim 10 haftalıkken fakat geçen gün kendiliginden attı stent şimdi 24 haftaligim tekrar takılacak. Sizin nasıl bir sikayetiniz varmı? Kaç haftalık oldunuz veya doğum yaptınız mı