tatlicianne Hndakgn Oğlum 38+2 suyum geldi normal doğum Kızım 39+5 sancıyla gittim normal Doğum henüz 6+1 bakalım nasıl olacak 😇
gok_nur alenrenas1 benimde perş 38+2 oluyorum ,yarın kontrolüm var .sizin tercihiniz mi acaba ,benimkide önden gidiyor biraz ondan merak ettim ,sağlıkla kucağınıza alın inş 🙏🏻
alenrenas1 Esssgi sabah 8:30 dedi doktor yinede carsamba son tetkikler için gidecez herhalde değişmezse 8:30 😅sizin belli mi canım
Esssgi alenrenas1 bizim de aynı 🥰 çarşamba yatış yapılacak işlemler için gideceğiz izinli olarak eve döneceğim, perşembe sabah 8-8.30 alınacak 🙏🏼 Çok sevindim ne güzel denk gelmişiz haberleşelim inşallah her şey yolunda gider 🌸
alenrenas1 gok_nur benimde Perşembe 38+1 oluyor 🤗 evet normal doğumdan korktugum için sezeryan tercih ettim ki ondanda aşırı korkuyorum bakalım nasıl olacak bebeğimin kilosuda 37. haftada 3 kiloydu 🤗 benimde carsamba son kontrollerim var aksilik olmazsa Perşembe sabah 8:30 da gerçekleşecek
alenrenas1 Esssgi inşallah ya sizin bebişin cinsiyeti ne peki 😍🤗 benim oğlum olacak nasipse 🙏🏻 Birde sizde benim gibi ilk yürüyüşten cok korkuyormusunuz 😅 bende bir stres bir korku uykum gelmiyor simdiden 😅😅
Esssgi alenrenas1 biz de kız bekliyoruz ☺️🌸 Yanımda annem ve eşim olacak inşallah, onlar olacağı için pek korkmuyorum destekli yürünüyor ilkinde değil mi ? bir de sanki daha çok var gibi hissettiğimden stres yok 😂 nasıl olacak diye hayaller kurmaktan benim de uykularım kaçıyo 😌😅
alenrenas1 Esssgi benimde onlar olacak hatta kayınvalidemde olacak bakalım nasıl agrılı mı gercekten 😅🙈maşallah ne güzel kız cocuk hayalimizdi benle eşimin ama nasipte yokmus 😅 ben dğn gece bile oturdum ağlıyorum nasıl doğacak bu cocuk agrıllara nasıl dayanıcam diye düşünüyorum 😅
Nazan02 Mumyy suan bende 36+5 im şiddetli bi bel agrısı ve reql olcakmısım gıbı hıssedıyorum cok afedersınız cok akıntım var normalmi 1santim acıklıgım varmıs doktorum oyle dedi acaba ne zaman gelir bebişim oyle cok belım agrıyorki dgrulamıyorum😭😢
Esssgi alenrenas1 yaa eşimin de erkek çocuk hayaliydi 😄 nasip tabii ki 🥰 ağrım olmayacak olursa müdahale edilir ağrı kesici yapılır dayanılamayacak hiçbir şey yaşanmayacak her şey güzel olacak diyorum kendi kendime hep olumlama yapıyorum sen de öyle düşün birlikte atlatacağız sevdiklerimiz yanımızda 😍
alenrenas1 Esssgi ayy inşallah ya bende diyorum eşimde doktor o bana sürekli agrı kesici yaprım diyor korkmada yinede ne bilim 🤗
SutlacimiYedimmiBen Hndakgn ilk oğlum 35 haftada erken dogum oldu normal dogum. Insllh bu zamanında gelir.