Beklenmedik bir durum olsa Allah korusun saniyeler bile önemli, o yüzden tam teçhizatlı acil durumda hemen müdahale edilebilecek bir hastane en doğrusu bence. Eskiden evde doğum olurmuş imkan olmadığı için, ama anne bebek ölüm oranı da çok yüksekmiş. Şimdi imkan varken risk almak anlamsız.