Elbet-birgun-kavusacagiz Elifkylc ovulasyon testi varsa bi yapin bence belki gec dollenmedir adetiniz gecer umarim da pozitif haberini alirisniz o halde🌸
Elifkylc Elbet-birgun-kavusacagiz maalesef yok artık akışına bırakıcam Rabbim bilir zamanını Allah razı olsun sağolun😞
Minikkusum_ Elifkylc fazla kafaniza takmayın bizde öyleydik her ay umutlanırdık olmazdı tedavi gördüm ben bizimde umudumuz kalmamıştı Allah tam o si ra da bize de verdi kafanızdan atmaya çalışın bakın o zaman inşallah olur 💕💕🤲🤲
Esraa63 Elifkylc bende kan testi yaptım negatif cikti 5 gün sonra hala adet olmadığımı gördüm evde idrar testi yaptım pozitif cikti suan 5 haftalık daha doktora gitmedim ama . Insallah sanada nasip olur
Elifkylc Bfduam İnşallah ablacım iyice ben hiç anne olamıcam moduna girdim başım ağrıyor kaç gündür 😔
Bfduam Elifkylc yoo saçmalama, seneler sonra hamile kalanlar var, beş, sekiz… Dra gittiniz sıkıntı yok di mi? Evetse hiç strese girme, sallamadığın an haberini alırsın. Yakınlarınada hesap vermek zorunda değilsin, hayırlısı der geçersin.
Fatma4495 Ovulasyon testiyle takip et yumurtlamanı o kadar çokki o testlerle hamile kalan inşallah seninde işine yarar hastalığın bittikten sonra diğer adete kadar kullan birde onu dene ama kasmadan
Elifkylc Bfduam bende bi sorun yok 10 kere falan doktora gittim hatta bu ay doktora gittim kasık ve akıntın dan alttan muayene etti yılbaşı haftasonu ilişki olsun dedi yaptık olmadı eşim doktora gitmedi hayırlısı ablam ya bakalım akışına bırakıcam artık
[silindi] Elifkylc ben geçen ay ovülasyon testi almıştım 10 Aralık son adet tarihimdi ovülasyon testini hiç anlamadım her gün yaptım hatta buraya bile attım 23 ü yumurtlamış olabilirsin dendi ama ben o aralarda ilişkiye girmemiştim o yüzden çok üzülmüştüm bırakmıştım artık bu ayı,kesin olmaz gözüyle bakıyordum daha sonra 27-29 unda uzayan bi sıvı farkettim ne olur ne olmaz olmuştu ilişki, yine umudum hiç yoktu ama hatta buraya bile çok az girdim araştırma yapmamaya başladım bu ay gebe kaldığımı öğrendim
Elifkylc [silindi] allah sağlıkcakla kucağına almayı nasip etsin benim uzayan akıntım var hala sol kasığım ağrıyor arada adete yakın mı yumurtluyorum bilemedim burada kadın doğum varda randevu hiç yok doktora da gidemiyorum
[silindi] Elifkylc yani demek istediğim o uzayan sıvı bence kesinlikle yumurtlama oluyo hatta baya uzuyordu benim sümük gibi🤣bi de hiç kafama takmadığım üstüne düşünmediğim ay hamile kaldım öyle ki adetim gecikmişti 1. Günü yaptım test negatif çıktı sonra 6-7 gün bekledim diğer testi yapmak için o kadar umutsuzdum düşünün. Sizde kafanıza takmayın üstüne çok fazla düşünmeyin stresten hiç olmuyor sonra
Elifkylc [silindi] evet bende aklıma takmamaya karar verdim eşim birşeyler hissetiğini söylüyor bekle diyip duruyor yok diyorum adet olcam bak gör diyor bilmiyorum ateşim de yüksek yumurtluyomuyum bilmiyorum
[silindi] Elifkylc ovülasyon testi alabilirsiniz internetten eğer yumurtladığınızı düşünüyorsanız boş geçmeyin bence bugünleri 2günde1 ilişki bile yeterli
minikmucizemmmmmm Elifkylc canımm bende aynı durumdan muzdariptim daha 6 aylık evliyim ama 2. ayda başladılar bebek yok mu diye. Arıyolardı boş durmayın çocuk yapın falan bi gün gene sordu ağladım sinirden eşim girdi devreye o günden beri sormuyolar hiç takma eşin uyarsın kendin yıpranıp üzüleceğine onlar üzülsün aynısı kendi ailem içinde geçerli bu konuda kimseyi ilgilendirmez
Elifkylc minikmucizemmmmmm çok zor bu stres altında nasıl olacaksa ayıp bir kere sorulur mu hiç ben çok sıkıntılı nişanlılık evlilik geçirdim evin tek oğluyla evlendim evlenmesi ayrı zor çocuk ayrı bi zor ne olacak halimiz😟