Mrvekccc indirim gördükçe bence değerlendirin. Ve bi anda hepsi alınmıyo yani maliyetli oluyor o zaman. Bende 19. Haftada bebek arabasını aldım. 25. Haftada beşiğini aldım. E bebeğin indirimlerini takip ederek deterjan şampuan bakım ürünleri biberon vs onları aldım. Her ihtimale karşı 32. Haftadan once yüzde 90 bitirmek istiyorum eksikleri. Sonrası zaten Yikama ütüleme yerleştirme vs olarak geçecek. Kendime de mart nisan gibi pijama depend emzirme sütyeni vs alırım diye düşünüyorum.