Akgl06 valla katılıyorum ben 37deyim valizin bebek kısmı hazır kendi kısmım da hazır ama inanın kontrol edip kapatması bile gözümde büyüyor 😁😁 Önce mobilya alıcaz mı ne alıcaz ona karar verdik onları aldık Bi çok yere bakıp en uygununu seçtik inanın sonra ıvır zıvır. sosyal medyadan ve başka sitelerden listelere bakarak kendime göre sekillemdirdim ihtiyaç listemi maksimum 10 tulum 10 alt üst takım 15 zıbın 3 hastane cıkısı var su anda bende hastane cıkısı hediye geldi kendim almadım kendim alsam 1 tane alır gecerim alt üst takımlar daha mantıklı hastane cıkısları daha minik oluyor çünkü. Siz kendinize göre bir liste yapın gereksiz seylere harcamayın bütçenizi. Ne lohusa takımı ne bebeğe isimli falan takımlar almadım bana göre gerekli değil mesela