Arasarzu sabah 9.20de gideceğim saat kaçta alacaklarını söylemedi doktor.
Şuan bebeğim benden beslenemiyormuş. Perşembe akşam acil sezaryene alacaklardı. ısrarla normal doğum istediğim için en geç pazartesiye kadar bekleyebiliriz dedi. Sancı su nişan hiç birşey gelmedi. Yarın sabah gittiğimde saat verir muhtemelen yarın akşama kadar alırım kızımı kucağıma 🥰