Arasarzu Kızlar öncelikle herkese merhaba hep doğum hikayeleri okurdum banada yazmak nasip oldu 😊 14.01.2021 de 08.23 te spinal sezaryanla 39.haftamda oğluma kavuştum ilk doğumum olacağı için normal mi sezaryan mı belli değildi bebeğime bağlıydı her şey 36.haftamda bebeğimin kafasının 2 hafta ileride olduğunu ve kilosunun fazla olduğunu ögrendim doktorum normal doğum yapabilmen için bekleyeceğiz dedi ve 39.haftama kadar bekledim sancı su açıklık hiçbiri yoktu pazartesi günü yine aynı şekilde olunca sezaryan olmayı kabul ettim günümü aldım 3 günüm kalmıştı hem korku hem heyecan her şey vardı 😊 14 ocak 06.30 da hastaneye yatışım yapıldı beklemeye başladım saat 8 de ameliyathaneye alındım belimden iğnem yapıldı hiç acımadı sinek ısırığı gibi bir şeydi sonra uyuşmaya başladım çekiştirmeleri hissediyordum sonra bebeğimin ağlama sesini duydum o an dünyalar benim oldu yanağıma koydular oğlumu odaya götürmüşler benimde dikişlerim bitince odama alındım bebeğimi emzirdim zaman geçtikçe ağrılarım başladı gece yürümeye başladım şimdi oğlum yanımda uyuyor rabbim herkese böyle bir doğum nasip etsin 💙😊
Azrabetulunannesi Arasarzu maşallah Allah bağışlasın hayırlı evlat olsun inşallah şu an nasılsın iyileştin mi biraz
Laylaaaa121212 Arasarzu MaşAllah 🧿 rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ❤️ Sezeryan sonrası ilk kalkış nasıldı? Tuvaletinizi rahat yapabildinizmi? Sanırım artık ilk tuvaletten sonra taburcu ediyolarmış .. birde bebek çok mu iriydi? Çatı muayenesi oldunuz mu? 33 haftalıkken kaç kiloydu 🙈çok soru oldu ama ❤️❤️❤️💞💞
Msydn6 Arasarzu maşallah gözün aydın cnm 🌸🤗 kaç saat sonra acı hissetmeye başladın uyuşukluğun ne zaman geçti ilk yürümen nasıldı
2melek_annesii Arasarzu bebiş kaç kilo kaç cm dogdu acaba sürekli yedigin iz bişey var mıydı nasıl kilolu oldu cevaplarsanız mutlu olurum cok gecmiş olsun
Arasarzu Azrabetulunannesi Teşekkür ederim canım ağrılarım var zamanla geçiyor 😊 dikişler biraz ağrı veriyor
Arasarzu Laylaaaa121212 Teşekkür ederim canım sezaryandan sonra ilk kalkış çok zordu saatler sonra kalkabildim uyuşukluğum 2 3 saate geçti gazımı çıkaramadım gazımı çıkaramadığım için biskuvi ve ıhlamur verdiler gece 11 de gazım çıktı sonrasında bir şeyler yiyebildim ertesi gün karnım hala şişti lavman yapıldı rahatladım öğle saatlerinde taburcu oldum çatı muayenesi oldum uygundu ama bebeğim kanala inemiyordu 3800 kilo olarak çıkıyordu ama 3460 gram doğdu 😊
Arasarzu Msydn6 Teşekkür ederim canım ilk yürüyüş çok zordu uyuşukluğum ise 2 3 saatte geçti galiba 😊 ağrı kesici vuruldu ağrılarım geçti akşama dogru biraz daha fazlalaştı
Arasarzu 2melek_annesii Çok teşekkür ederim bebegim 3460 gram 49 cm doğdu gebelik şekerim vardı ultrasonda 3800 kilo olarak gözüküyordu 😊 yanılma payı oldu fazlasıyla
ozlem0108 Gözünüz aydın,Allah evladınızın mutlu,güzel günlerini görmeyi nasip etsin🤲 sezeryan sonrası ağrıların şiddeti nasıl?
Arasarzu ozlem0108 Teşekkür ederim inşallah amin hepimizin 😊 ağrılarım hastanede daha fazlaydı eve gelince biraz daha azaldı dikişler biraz acı veriyor yatarken kalkarken otururken 😊
mrs_elisah Arasarzu ayy maşallah canım senin doğum hikâyeni bekliyordum 😍😍😍🥰🥰 kavuştun demekki sonunda kuzuna Allah analı babalı büyütsün bir ömür boyu mutlu sağlıklı huzurlu olun 🤲🤲 😍 Sanıyorum ki bende pazartesi günü spinal sezaryen olacağım. Biraz korku vardı bana da destek oldu hikayen 🤗🤗 Şuan durumun nasıl ayaklanabildin mi? Kuzunu hemen emzirebildin mi? Bende yarın olacağım için heyecan ve merak içindeyim 😇
Arasarzu mrs_elisah Çok teşekkür ederim canım şuan durumum biraz daha iyi ilk yürüyüş çok zor oldu benim için evimde daha iyiyim yürüyebiliyorum emziriyorum ama tabi ilk gün biraz zordu ama geçiyor 😊 sende sağlıkla hayırlısıyla kavuş canım 😍
Ebruli_anne Arasarzu maşallah hayırlı olsun 14 ocak bnm evlilik yıl dönümüm ve ben o gün doğurmayı çok istedim de oğluşum gelmedi 40+2 Yim bebeşim hala gelmiyo bnmde ilk gebelik Allah analı babalı büyütsün sağlıkla ve adıyla büyüsün bu arada bnde aras ismini düşünüyorum ismi çok güzel 😍😘
Arasarzu Ebruli_anne Teşekkür ederim canım sende yakında kavuşursun inşallah bir an önce aras ismini bende çok beğeniyordum koymak nasip oldu 😊
2melek_annesii Arasarzu neyse yinede kilosu cok güzel masallah benimde hedefim 3500 inşallah olur😂😂😂😂