sugarfamily Azrabetulunannesi bende 31. Haftadayim hic yasamadim daha uykumdan uyandiracak derecede😇 o kadar sey yasiyorum ki ona sira gelmemis olabilir 🤣
Ssmzsh Azrabetulunannesi ben 38+ haftadayım hiç bi zaman tekmeleri uykumdan uyandırmadı çok hareketli bi bebek değil zaten kız bebek olduğu için midir bilmem ama bi iki oynar sertçe genel olarak hep sakin her bebek aynı olmuyor sanırım uykusundan tekmeyle uyanan annelere bazen özendiğim oldu🙈☺️
Ndmdmr Azrabetulunannesi 27. Haftamdan beri oğlum saolsun gece iki üç kere uyanıyoruz o hareketlere tekme demeye şahit ister sanki karnımdan fırlayıp kaçmaya çalışıyor gibi düşünün eşimin bazen sırtına göbeğim değiyor o harekete ben bile uyandım diyo
merveovunc Azrabetulunannesi uykudan uyandırcak kadar yaşamadım 35.haftaya girdim ama uyutmayacak kadar oluyor 😂 o da şöyle oluyo sağına yatıyosun vuruyo soluna yatıyosun vuruyo 🥰 dönmekten uykuların kaçıyor
Ozlem0342 36+4 haftalıgız 1 haftadır uykularım kactı sabaha karşı uyuyorum 😫😫😫 gün içersinde sarhoş gibi oluyorum ogluşumda tekmelemeden duramıyor🤣💙
Aknhlal59 Sheyda evet erkek bebeklerde olabilir çünkü ben geceleri hareketinden uyuyamıyorum uykumda bile hissediyorum 😊
MeralOzsen Azrabetulunannesi 25. Haftadan itibaren başlıyor bence kişiye bebeğe göre değişiyor tabiki bu durum son bir aydır artık rahat uyuyamıyorum 😁😂😍30. Haftays giriş yapıyoruz 😁
Ohaezgi Azrabetulunannesi benim 33.haftadan sonra basladı şuan 36yız 0 uyku çocuk deliriyo içerde oynamaktan geceleri😂
Ummudogan kadriye25 normalmis galiba 18. Haftarda ama 24. Haftadn sonra her gun hissediyormussun sanirim
zerrinayyildiz Azrabetulunannesi hareketlerini hissediyodum ama dün gece ilk defa tekmesini çok net hissettim 7 kere tekme attı 21+4 deyim uykusuzluk gitti birden o anki mutlulukla çok güzel bir duyguydu o duygu için bence uykusuzluk çok guzel😊😊🥰