Bbusraaa bebegin ilk 6 ay omurga gelisimi tamamlanmadigi icin kesinlikle visco tavsiye edilmiyor. Yetiskin bedeni gibi dusunmeyin biz yatinca vucut seklimizi almasi iyi bisey cunku saglam bir omurgamiz var. Bebeklerde ice dogru gomulmesi omurga gelisimini olumsuz etkiler ve ani nefessiz kalma durumlarina da sebep olabilir. Cok arastirdim, mutlaka visco konusunu gozden gecirin derim naçizane