Elifkyhn1993 Ey_ser o zmn cok cok az sorun yasarsiniz fikkat edin. En azindan 2lt su ucun hergun yaninda havuc suyu tuketin taze oda cok artirir suyunuzu
Tugbahanim1 Ey_ser doktorunuz sizi bilgilendirmeliydi bu konuda. Hatta siz de sorun mutlaka. Dediğim gibi süt ayran limonata kefir için farklı sıvılar da olsa vücudunuza sıvı girmiş olıyor 2 buçuk 3 litreye ulaşmaya çalışın suyla beraber. Can sıkmaya gerek yok benim de günü birkaç bardakla bitirdiğim oldu hiç midem almıyordu çok iyi anlıyorum. 😕
_aycaccelik Ey_ser değişiyo aslında bazen akıntımdan idrar rengimden anlıyorum genelde akıntımın rengi sarıya dönüyor idrarım koyu renk geliyor bazenleri de yaparken çişimi yanma hissi geliyor öyle yani ha bide çok ilerleyince kasıklarda ağrı yapıyor
tazegebee Ey_ser of al benden de o kadar. yazin litre litre içtim ilk aylarda şimdi gunde 2 3 bardak anca.
Attent Ey_ser tabiki su hamilelikte en başta gelen şey bende su sevmiyorum ama bebegim için artık harıl harıl su içiyorum çünkü bebeğin suyu azdı doktor sen su icmiyormusun dedi sonra su içmeye başladım kontrol gittim doktor dedi bebeğin suyu şuan yeterli ve şu içmeyi ihmal etme sakin dedi
bendeonudiyorum 35 inci haftadayim, gunde 1 bucuk litre su iciyorum.. Ragmen suyum azalmiş, doktorum cok endiselendi 2 gunde bir gel dedi NST ye soktu, az kaldi geliyor vs dedi düşünün.. Lütfen ihmal etmeyin BOL SU İCMENİZ ÇOK ÇOK ÖNEMLİ ❤️
Burcuckmk Ey_ser su içmeye doyamıyorum 🙈 sende böyle sekersiz meyve sulari yapip icmeyi denesen belki farkli gelir yavas yavas alışırsın
mevos_blt07 Ey_ser canım ben günde 4 5 bardak içiyorum oda zorla😔 tabiki suyun yerini hiç birşey tutmaz ama sıvıyıda çok tüketirim içecek çorba ayran soda vs 16 haftalık gebeyim sıvı azalması gibi bi durum olmadı idrarının renginden takip et eğer çok koyuysa mutlaka su iç açık renkse sıvı tüketimin normal demek❤️
Arass__ Ey_ser Canım su icmek iyidir tabiki ama fazlada zorlamanın alemi yok. Ben ilk gebeligimde de fazla icmezdim şimdide öyle bazıları cok içebiliyor. Şişeden falan icmeyi dene daha iyi geliyor. Susuz kalma, ama zorlamada. Su yu 3 litre icip bebginin suyu az olanlar var. Yani onunla pek alakası yok.
cicekkizimm Ey_ser Bol su içmeniz çok önemli içemiyorsanızda zorla için ama bi şekilde için mutlaka. Dün hastanedeydik doktorun bir hastası vardı, kadın su içmediği için bebeğin amniyon sıvısı azalmış ve bebek anne karnında hareket edemiyormuş buda bebeğin gelişimi, organlarının gelişimi için çok riskli olduğunu ve hayati risk taşıdığını söyledi doktor yani bebek gelişmiyormuş bunu ima etti kadın çok ağladı üzüldüm allah yardımcısı olsun inşallah🤲🏻 En son günde 5 litre su içeceksin amniyon sıvısını arttırmamız lazım dedi doktor. Bol su içmeyi ihmal etmeyin 👍🏼👍🏼
Nuray23 Ey_ser ben pek suyla amniyon sivisinin arttirildigini dusunmuyorum veya azaldigini. Bende cok su icemem ama suyu iyi demisti doktor. Ama az icince idrar enfeksiyonu oldugunu cok iyi biliyorum o anlamda en azindan gunde 1bucuk lt icmeye calisiyorum. O zaman idrarimdaki farkliligi anliyorum. Cok zorlamadan icebildigin kadar ic.
ahsnkrmz Ey_ser su içmek alışkanlıkla alakalı.Kendini zorlayacaksın ilk zamanlar ama sonra bir bakacaksın ki ister istemez içiyorsun🤷🏼♀️bende öyleydim ama artık damacanadan da değil 1,5lt lik şişeleri özellikle alıp içiyorum.Ne kadar içtiğimi kontrol etmek için.
Cagemeg Ey_ser Bende gebelikten önce hiç su içen biri değildim ama şimdi su şişem hiç elimden düşmüyor. Tabi wc den de çıkmıyorum 😅 Ama içmeye çalışın su çok önemli gebelikte, sürekli yanınızda sehpada bulundurun aklınıza gelmezse bile gördükçe içersiniz.