Hlyamrv57 bir an soruyu ben mi yazdım diye düşündüm :) çünkü aynı 15+4 te bana da 1.doz için verildi, gitmedim. Arayanda olmadı. Ya aşı gelmedi yada unuttular aramayı. Ama yorumları okuyunca aşılar bizim için özel geliyorsa yanlış yaptım gibi hissettim. Tabi 15. Haftada çok erken geldi. Çok mu bilmişlik yada evham yapıyoruz ne 😀