Egeligif Kesinlikle öyle canım. Dediğim gibi asla karşı değilim. 3 yıl önce olmasam bende doktorum gereksiz dese de tedbir amaçlı olayım ne çıkar zararı mi var sanki derdim :) zaten 3 yıl önce olupta etkisi 5-10 sene gösteren bir aşıyı şimdi tekrar olmaya ihtiyaç duymadım. Ki 5 doz olmuşum 3 yıl önce :) Olan olsun tabi. Ne çıkar, zararsız tamamen tedbir amaçlı 🤗