Pnrtrz bende 38 haftalığımın bitmesine bi kaç gün kaldı ve hafif adet ağrısı gibi olup gidiyor hep bekleyişteyim oğluşum ne zaman isterse gelmek :) korkumda var açıkçası çünkü normal doğum şimdilik aksilik olmazsa hayırlı doğumlarmız olsun inş 🙏 dbirde diyorlar ki bebekle konuşun doğ gel artık falan diye hissediyorlarmış ne kadar doğru bilmiyorum ama