mombursamom baya tecrübeli ama güleryüZ tatlıdil beklemeyin işini yapar despottur randevularda en az 3 4 saat beklersiniz neden gidiyoruz diye soruyoruz bazen kendimize ama en önemli etken sezeryandan nefret ediyor normal Doğum İçin elinden geleni yapıyor tecrübesi çok iyi ondan bırakamıyorum Randevular gelip geçecek bize doğum kalacak önemli olan o an