ikibalannesii bende erken doğum sebebi sezeryanlıyım.. kızım 5 aylıkken hamile kaldım oğluma..şuan 18+3 haftalığız doğunca araları 13 ay olucak🌿doktorumun duyunca ilk tepkisi sağlık olsun,sıkı takip ederiz zaten riskli gebesin sürekli çağıracam seni geçen yıl gibi😅 bişe olmaz,sırf dikişlerinin taze olması sebebiyle aldırim deme sakın dedi,doktor değil bal küpü canım Hocam benim🥰🍯emzirme konusuna gelince 5 aylık olana kadar emzir dedi ama kızım 2 aylıkken tadını sevmedi kendi bıraktı..