ikibalannesii Benim ilk bebeğimin daha 1 yaşına girmesine bi buçuk ay var ve sezeryanla doğdu. Şuan ikinci bebeğime 7 haftalık hamileyim , doktor iki sene yasak demişti , biraz korkuyorum bişey olurmu diye açıkcası başına böyle bişey gelen varmı🙈
annee27 ikibalannesii bnm oglum 5 bucuk aylik 7 haftalikta hamileyim drla konustum kilo almadikca sknti olmaz ddi
LavinyaAgs ikibalannesii Benim kızım 3 yaşında 6 haftalık hamileyim normal doğum yaptım ama doğum yaptığım hafta kıl dönmesi çıktı ameliyat olmadım bakalım bu sefer sıkıntı yaşayacak mıyım 😏
Kubra111 ikibalannesii bende şuan 19 + 4 olduk oğlum 6.5 aylıkken hamile kalmışım yaşına girmesine 20 gün var ve sezeryan . Bende korkuyorum ama üstesinden geliriz inşallah 😌 çok kilo alamıyorum zaten koşturmaktan
ikibalannesii annee27 ben zaten şuan 76 kiloyla hamile kaldım ayıptır söylemesi bayada yiyorum😂daha fazla alırsam acaba ne gibi sıkıntı çıkarki
535arss ikibalannesii gayet saglıklı hatta dıo ıkı tane dha yapcam ama benm doktorum bnaa 3 ideal demıstı ama na cvremde sezeryan yapan 3 4 yapan cok var
ikibalannesii 535arss benimde hiç beklemediğim bi anda geldi zaten ya ama ne biliym işte doktor öyle söylediği için biraz ürktüm açıkcası
ikibalannesii LavinyaAgs neden ameliyat olmadınki şimdi sıkıntı çıkarmı acaba diye düşünmezdin en azından🙂
535arss ikibalannesii ole yani suan 100 de gecmıs tir emnm ama 5 yı dusunuo sızede rabbımın iznı ile hıc bıse olmaz ınsllahhh
annee27 ikibalannesii hayir cnm bnm oglum 3 bucuk ay zorla saga saga anne sutu aldi mama veriyorum dr. Emzirdigimi sanip suan emzirme olayi icin kotu olmus demisti yani birakman gerek demeye getirdi. Bende mama kullandigimizi soylemistim haa iyi ozamn demisti.
LavinyaAgs ikibalannesii Kızım 19 aylık olana kadar emzirdim sonrasında da kızıma bakacak biri olmadı bende ameliyat sıjrası iyileşme sürecinden korktuğum için olmadım açıkcası çünkü ameliyat yerine sadece iç dikiş atıp üst tarsfı açıkta bırakılıyomuş o zamanda bakan olmaz diye olamadım 😊
LavinyaAgs ikibalannesii Kızım 19 aylık olana kadar emzirdim sonrasında da kızıma bakacak biri olmadı bende ameliyat sıjrası iyileşme sürecinden korktuğum için olmadım açıkcası çünkü ameliyat yerine sadece iç dikiş atıp üst tarafı açıkta bırakılıyomuş o zamanda bakan olmaz diye olamadım
LavinyaAgs ikibalannesii Kızım 19 aylık olana kadar emzirdim sonrasında da kızıma bakacak biri olmadı bende ameliyat sonrası iyileşme sürecinden korktuğum için olmadım açıkcası çünkü ameliyat yerine sadece iç dikiş atıp üst tarafı açıkta bırakılıyomuş o zamanda bakan olmaz diye olamadım
LavinyaAgs ikibalannesii Kızım 19 aylık olana kadar emzirdim sonrasında da kızıma bakacak biri olmadı bende ameliyat sonrası iyileşme sürecinden korktuğum için olmadım açıkcası çünkü ameliyat yerine sadece iç dikiş atıp üst tarafı açıkta bırakılıyomuş o zamanda bakan olmaz diye olamadım
Kubra111 ikibalannesii evet devam ettim doktor hamileliğimin 6. Ayına kadar emzirebilirisn dedi sütün tadı değişirmiş zaten bebekte ishal falan yapar anlarsın ozaman bıraktırırsın dedi ama benim oğlan sanırım sütün tadı değişti ki emmek istemedi zaten ishal yapmıştı emdiği gibi 2 dk sonra cıkartıyodu .1 ay oldu bırakalı 4 ay daha emzirmiş oldum yani gebelikte
Kubra111 ikibalannesii evet devam ettim doktor hamileliğimin 6. Ayına kadar emzirebilirisn dedi sütün tadı değişirmiş zaten bebekte ishal falan yapar anlarsın ozaman bıraktırırsın dedi ama benim oğlan sanırım sütün tadı değişti ki emmek istemedi zaten ishal yapmıştı emdiği gibi 2 dk sonra cıkartıyodu .1 ay oldu bırakalı 4 ay daha emzirmiş oldum yani gebelikte
bebeklerim2 ikibalannesii aslında yurt dışında 1 yıl süre veriliyormuş tekrar sezaryan süresi türkiye 2 yıl ben aşırı fazla kilo almazsanız hiç bir sorun olmaz pozitif olun iyi düşünün iyi olsun :)
ikibalannesii bebeklerim2 ilk bebeğimde 20 kilo almıştım çok fazla ödemim olmultu yine öyle olur diye korkuyorum . Ama hayırlısı Rabbimden kilo almamaya çalışıcam artık