Bir_anne12 Bsra3456 benim başından beri kanama oluyor ilaç kullanıyorum sürekli doktorum haftasını tamamlatmak istediği için zorunlu sezeryan olucam
Bir_anne12 Nergizklcc evet benim başından beri kanamalarım oluyor doktorum tamamlatmak istedi haftasını tam o zaman tamamlandığı için sezeryan olacağım