minnakmina Nergizklcc 37. Haftada 2 kilo dogdu kızım çok şükür küvözde kalmadı 32. Haftada ciger geliştirici igne vurulmuştum
Zeynepalimiray İlk bebeğimi 36 haftalık 2.500 kilo doğdu kuveze almadılar çok şükür sağlıklı şimdi 3yasinda
Bir_anne12 Nergizklcc evet benim başından beri kanamalarım oluyor doktorum tamamlatmak istedi haftasını tam o zaman tamamlandığı için sezeryan olacağım
Nergizklcc Bebislerimiz sezeryan mı canım 37 de misin? Sağlıcakla kavuşun bişey olmaz allahın izniyle canım benim doktorda kalo atışını düşük gördü hareketi azaldığı an en ufak şüphede gel dedi şuan hissedemiyorum çok korkuyorum
Bebislerimiz Nergizklcc bende de su azligi var takip et dedi sürekli elim karnimda saglikla gelsinlerde bisi istemiyorum
Aylin_dzgn Nergizklcc ben iki bebeğimize 37 haftada kendi sancimla doğum yaptım ve ikisinide kuveze almadılar şimdi 3 bekliyoruz bakalım sağlıkla dogsunlar ins
yusralina68 Nergizklcc kızımı 37+1 doğum yaptım çok şükür kuveze alınmadı kilosu 2550 doğdu 2400 2400 doğan bebekler aliniyormus ebe öyle söylemişti