Cigdem_ckmz daha olmadı malesef ne sancı ne nişan hiç bir belirti yok doktor en son 41 haftaya kadar bekliyoruz dedi suni almakta istemiyorum kendi sancimla başlasın istiyorum uzun bı süredir ilişki olmuyordu ilişki iyi dediler 3 gündür ilişki yaşıyoruz fayda etmiyor ne şekilde gelicek bu bebek bilmiyorum 😶
Yarın devlet Hastanesi’nde konturolum var Çarşamba da özele kendi doktoruma gidicim iki doktorun da önerisini merak ediyorum biri başlatalım suni ile derse öteki durum iyi sancini bekle derse sancımı bekleme taraftarı olacağım herhalde